Privat
Högstbjudande
Sälja
33
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 2
Upplagt för 8 timmar sedan, Hallands län - Falkenberg
15 000 SEKBeskrivning
Hej ska nu ta och sälja moppen då jag lagt alldeles för mycket tid och pengar på den och ska även köpa riktig bil i sommar så det passar bra att sälja nu. Det är en Peugeot Speedfight 2 från 2005 Klass 1. Den är riktigt fräsch i motor och utseende med mycket nytt och renoverat. Den går upp i ungefär 55-60 och är laglig och går rent och fint även på tomgång och startar lätt. Det som jag bytt är: Motor: Helt ny förgasare 15 mm- 550kr
6 grams vikter-100kr
Ny yazuni Z- 2600kr
Nytt tändstift-100kr
Nytt luftfilter original-250
Allt inom kicken bytt-500kr
Nytt batteri- 300kr
Totalt inom motor- ca 4300
Utseende: Vivacity framgaffel-800
Speedfight 3 fälgar med bra däck-800
Crosstyre med barpad-400
Lång styrkrona-400
Köpt begagnade kåpor, lampor och sadel+box- ca 2400
Färg-1500
Mokix bakkåpa-400
Nya handtag- 100kr
Stage 6 Höjningsats, går inte att få tag på-600kr
Led ramp med hel och halv ljus-300
sidostöd
Totalt i utseende 6000
Allt- ca 10000kr
Negativt är att den inte har några blinkers eller hastighetsmätare då jag själv valt att ta bort det men det fås med såklart. Sen har den inte heller någon frambroms då den inte passar på min frambromsskiva då den inte är original men kan funka om man spacear ut den lite och fås med också. Annars är allt i jättefint skick och lätt den bästa moppen jag ägt.
Skriv gärna om ni undrar något eller vill ha videos??
6 grams vikter-100kr
Ny yazuni Z- 2600kr
Nytt tändstift-100kr
Nytt luftfilter original-250
Allt inom kicken bytt-500kr
Nytt batteri- 300kr
Totalt inom motor- ca 4300
Utseende: Vivacity framgaffel-800
Speedfight 3 fälgar med bra däck-800
Crosstyre med barpad-400
Lång styrkrona-400
Köpt begagnade kåpor, lampor och sadel+box- ca 2400
Färg-1500
Mokix bakkåpa-400
Nya handtag- 100kr
Stage 6 Höjningsats, går inte att få tag på-600kr
Led ramp med hel och halv ljus-300
sidostöd
Totalt i utseende 6000
Allt- ca 10000kr
Negativt är att den inte har några blinkers eller hastighetsmätare då jag själv valt att ta bort det men det fås med såklart. Sen har den inte heller någon frambroms då den inte passar på min frambromsskiva då den inte är original men kan funka om man spacear ut den lite och fås med också. Annars är allt i jättefint skick och lätt den bästa moppen jag ägt.
Skriv gärna om ni undrar något eller vill ha videos??