Beskrivning
Säljer en fin och nyligen genomgången Baotian City från 2012. Mopeden är en EU-moped (Klass 1, 45 km/h), är helt laglig. (ej trimmad) Perfekt för pendling eller som förstamoped!
Mopeden är renoverad och redo för sommaren. Mycket delar är utbytta vilket gör att den startar och går väldigt fint.
Nytt och utbytt:
Ny sadel (snyggt tvåfärgad i vitt/svart)
Nytt batteri
Skick och utrustning:
Mekaniskt: Allt fungerar precis som det ska, förutom bränslemätaren som har slutat fungera (går oftast enkelt att lösa för den händige, inget som påverkar körningen).
Kosmetiskt: Unik rosa och svart färgkombination som syns bra i trafiken. Normalt slitage för sin ålder.
Tillbehör: Ett rejält och godkänt kedjelås medföljer vid smidig affär.
Mopeden finns i Karlstad för visning och provkörning.
Kontakta mig via meddelande vid intresse eller frågor!
Mopeden är renoverad och redo för sommaren. Mycket delar är utbytta vilket gör att den startar och går väldigt fint.
Nytt och utbytt:
Ny sadel (snyggt tvåfärgad i vitt/svart)
Nytt batteri
Skick och utrustning:
Mekaniskt: Allt fungerar precis som det ska, förutom bränslemätaren som har slutat fungera (går oftast enkelt att lösa för den händige, inget som påverkar körningen).
Kosmetiskt: Unik rosa och svart färgkombination som syns bra i trafiken. Normalt slitage för sin ålder.
Tillbehör: Ett rejält och godkänt kedjelås medföljer vid smidig affär.
Mopeden finns i Karlstad för visning och provkörning.
Kontakta mig via meddelande vid intresse eller frågor!